500 سلول به ظرفیت پارکینگ شهر کوم اضافه شد


به گزارش خبرگزاری فارس از کوم، حسین شعبان زاده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کوم امروز در حاشیه بازدید رسانه ای از اماکن زیارتی و خدمات سیاحتی شهرداری کوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورودی و خروجی کوم امسال ترافیک بزرگی است. و خطوط و علائم جدید به ویژه در محورهای منتهی به حرم اصلاح شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کوم اضافه کرد: چهارده پارکینگ در اختیار شهرداری با ظرفیت 6000 سلول پارکینگ است که برای افزایش موقت این ظرفیت از برخی فضاهای باز شهری استفاده شده است.

وی با اشاره به اضافه شدن پانصد سلول پارکینگ از ابتدای سال تاکنون گفت: مکانیزه شدن پارکینگ ها و پل های عابر پیاده در دستور کار شهرداری کوم است که شش میلیارد تن هزینه مکانیزه هر پل مکانیزه است.

شعبان زاده در پایان با اشاره به ساماندهی پایانه مسافربری میدان هفتادونت گفت: در حال حاضر دو سکوی اتوبوس برون شهری در این میدان در حال ساخت است و خودروها در صورت توقف در مقابل سکوها به دلیل متخلفان بومی توسط دوربین ها جریمه می شوند.

9000 پیام از ابتدای نوروز در سامانه 137 شهرداری کوم ثبت شده است.

رئیس سامانه 137 شهرداری کوم در این بازدید از ثبت 9000 پیام از ابتدای تعطیلات نوروزی در این سامانه خبر داد.

امین جهانبازی در حاشیه بازدید خبرنگاران از ستاد زیارت و سیاحتی کوم طی سخنانی افزود: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی شهروندان است.

وی با اشاره به فعالیت یگان ویژه نظارت بر این سامانه ادامه داد: تمامی پیام های شهروندان و مسافران در این سامانه تا زمان دریافت پاسخ و رسیدن به نتیجه رصد می شود.

رئیس سامانه 137 شهرداری کوم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 9 هزار تماس با این سامانه برقرار شده که راهنمای عبادت و اسکان بیشترین مراجعه را دارد.

جهانبازی گفت: در بانک جامع سامانه 137 شهرداری کوم، اطلاعات بسیاری از واحدهای صنفی و خدماتی شمارش شده و در صورت نیاز در اختیار مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام/ 78032




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید