به 136 دانش آموز شیروان جوایزی اهدا شد



به گزارش ایرنا، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی در این مراسم گفت: ایران همواره در علم و فناوری سرآمد بوده و پیشرو است.

سید خلیل احمدی موسوی گفت: شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی شدند تا جای جای ایران حفظ شود و مریدان با شور و شوق به مقابله با دشمن و جبهه ها پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در چهل سال دوم این افتخارات باید با قوت و قدرت توسط دانش آموزان انجام شود. علم امروز اقتدار دارد و به برکت خون شهدا و دانشمندان فداکار ایرانی مرزهای علمی و فناوری بسیاری را درنوردیده است.«بحث نانو یکی از مدعیان جامعه بشری است.

موسوی افزود: در بسیاری از علوم پزشکی و صنایع دفاعی و بسیاری از فناوری‌های دیگر، ایران متکی به خود است، علم اقتدار دارد و هر که دارد دیگران از آن پیروی می‌کنند و هر که ندارد باید تسلیم استکبار شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: قبل از انقلاب المپیکی نبود اما الان در مسابقات جهانی مدال طلا گرفته اید. جمهوری اسلامی یک رقیب در المپیک جهانی است و پرچم بسیار ارزشمند المپیک توسط دانش آموزان شیروان برافراشته شد.

موسوی افزود: با ادامه راه شهدا و پیروی از مکتب آنان و درخشش در علم و فناوری، وارث خون 36 هزار معلم و دانش آموز شهید خواهیم بود.

در حال حاضر 30 هزار دانش آموز در 421 مدرسه شهری و روستایی با سرپرستی 3000 فرهنگی تحصیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید