IFA 2022 مانند قبل از تاج برگزار می شود


کارکنان IFA 2022 جزئیات این رویداد را به اشتراک گذاشتند. بدیهی است که شرکت های زیادی در نمایشگاه IFA 2022 در برلین شرکت خواهند کرد. گفته می شود شرکت کنندگان در این نمایشگاه تجربه ای مشابه دوران قبل از تاج را خواهند داشت.

پیش از این گزارش شده بود که رویداد IFA 2022 پایان تابستان امسال برگزار می شود؛ اما مهمترین تفاوت این رویداد، برای حضور این روند بازداشت اوست. در نتیجه، انتظار می‌رود که یکی از هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌های تکنولوژیکی دوران پس از تاج‌گذاری باشد. جزئیات اعلام شده برای IFA 2022 بر جذابیت آن افزود.

بسیاری از شرکت های بزرگ در IFA 2022 شرکت خواهند کرد

نمایشگاه IFA 2022

به گفته یک منبع متصل، برلین شخصا میزبان رویداد بزرگ IFA 2022 خواهد بود. برگزارکنندگان این نمایشگاه تمام اقدامات لازم را تدارک دیده اند تا شرکت کنندگان در این نمایشگاه بتوانند قبل از فوران تاج تجربه داشته باشند. «جنز هدرمعاون اجرایی IFA در این خصوص گفت:

ایفا 2022 با حداکثر قدرت برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تمامی موارد مرتبط با فناوری اعم از 5G، هوش مصنوعی، لوازم خانگی، الگوریتم های محاسباتی، خودروهای برقی و … پوشش داده می شود.

رویدادهای دیگری که در طول اپیدمی تاج اتفاق افتاد، آنلاین یا، در صورت وجود، کیفیت پایینی داشتند. با این حال، این بار مسئولان IFA 2022 قول دادند که این رویداد با بهترین کیفیت برگزار شود.

مشخص نیست که کدام شرکت ها به طور رسمی در IFA 2022 شرکت خواهند کرد، اما هدر این را گفت 15 از 20 شرکت بزرگ کسانی که سابقه حضور در این نمایشگاه را دارند برای ایفا 2022 اعلام آمادگی کرده اند، وی همچنین به تعداد شرکت کنندگان و مطبوعات پذیرفته شده اشاره ای نکرد.

نیازی به گفتن نیست، شرکت کوالکام او در این مراسم شرکت خواهد کرد. همچنین سخنران اصلی در IFA 2022 مدیرعامل کوالکام خواهد بود. دور از انتظار نیست که در این مراسم شاهد معرفی محصولات جدید این شرکت از جمله تراشه Snapdragon 8 Generation 1 Plus باشیم.

آیا فکر می کنید IFA 2022 می تواند مانند دوران قبل از تاج باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید