گل محمدی: واقعاً به تیمی کمک کرد که از ما جلوتر باشد


گل محمدی: واقعاً به تیمی کمک کرد که از ما جلوتر باشد

سرمربی پرسپولیس می گوید مهمترین بازی تیمش در 6 بازی دیگر این فصل اولین بازی مقابل پیکان است.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین تیمش گفت: تمرینات را ادامه دادیم و فردا آخرین بازی تدارکاتی خود را با تیم ارتش انجام خواهیم داد. بازیکنان تمرینات را با انگیزه و خوب شروع کردند و بسیار پرانرژی بودند. فکر می کنم این تمرینات چه از نظر بدنی و چه تاکتیکی می تواند به پیشرفت خوبی در این مسائل کمک کند. قبل از بازی با پیکان یک هفته فرصت داریم تا بیشتر آماده شویم که بازی بسیار مهمی است. 6 دیدار بسیار حساس در پیش داریم و مهمترین بازی ما در این دیدارهای باقی مانده اولین بازی با پیکان است که باید با قدرت بازی کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم و همچنان مدعی قهرمانی باشیم.

وی در واکنش به اینکه تیمش در هفته بیست و چهارم یک امتیاز بیشتر از فصل گذشته کسب کرد اما حذف از جام حذفی فشار زیادی به این تیم وارد کرد، گفت: سال گذشته در جام حذفی حذف شدیم. امسال در نیمه اول بازی مقابل آلومینیوم اراک خیلی خوب بازی کردیم و این یکی از بهترین عملکردهای ما در این فصل بود. البته گل زدیم اما فرصت زیادی به حریف ندادیم. دشمن فقط در دو سه صحنه به هدف ما نزدیک شد. این اتفاقات با اشتباهات خودمان رخ داده است. جام حذفی نیز تک بازی است و اشتباهات این قبیله می تواند جبران ناپذیر و شدید باشد. بعد از بازی خیلی ناراحت بودیم. در هر صورت انتظار نداشتم این اتفاق برای هواداران ما بیفتد. اکثر افرادی که از این موضوع ناراحت و ناراحت بودند کادرفنی و بازیکنان بودند و قطعاً هواداران پس از آن اتفاق اذیت شدند.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: در لیگ برتر شرایط کسب امتیاز نسبتا بد نبود. تقریبا مثل پارسال بود. اما هنوز شش بازی داریم و استقلال شش امتیاز از ما بلندتر است. ما هنوز امید زیادی داریم. هر روز به بازیکنان هشدار می دهم که نباید از قهرمانی ناامید شویم. کار ما تازه شروع شده و شش مسابقه مهم و سرنوشت ساز در پیش داریم. باید با همدلی، اتحاد، تمرین و همدلی بیشتر به میدان برویم تا همه امتیازها را بگیریم. من واقعاً به این بازیکنان امیدوار هستم و از هواداران می خواهم همانطور که تاکنون از این تیم حمایت کرده اند، از ما حمایت کنند. همه این قهرمانی ها بدون شک به خاطر همین هواداران بود و ما بیشتر یک ساز بودیم. امیدوارم با همبستگی و حمایت بیشتر بتوانیم بقیه بازی های این فصل را به خوبی و خوشی تمام کنیم. مهم این است که استقلال را زیر نظر داشته باشیم و امیدوار باشیم که امتیاز از دست بدهند. با این حال همیشه گفته ام که باید روی کارمان تمرکز کنیم و باید بتوانیم خودمان در مسابقات پیروز شویم و خدای ناکرده بتوانیم جواب زحمات هواداران را به خاطر انرژی و حمایتی که دارند بدهیم. و در آخر از آنها شرمنده نباشید.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت از مشکلات مالی زیاد است. این مشکلات همیشه بوده و هست. با توجه به شرایط، نمی خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. اگر بخواهیم درصد بازیکنان دستمزد را رتبه بندی کنیم، تیم پرسپولیس با اختلاف در انتهای جدول قرار دارد. تا الان 50 درصد گرفتیم اما من پول بیشتری گرفتم که حدود 65 درصد است که این هم به دلیل شرایط قراردادم بود. تمرکز ما روی کارهای فنی است و امیدواریم روزی این مشکلات مالی برطرف شود. با توجه به بحث خصوصی سازی، فکر نمی کنم در سال های آینده شاهد این مشکلات باشیم. در حال حاضر به مشکلات مالی حساس نیستیم و از نظر نتیجه نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و از نتایج راضی نیستم اما امیدوارم در 6 بازی اخیر لیگ برتر شرایط بهتری داشته باشیم و این مشکلات مالی باعث شود. حل شده.

گل محمدی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان خاطرنشان کرد: ما یکسری اولویت ها داشتیم و بحث ما فصل گذشته تمدید با بازیکنان تیم ملی بود که این اتفاق نیفتاد و مشکلات زیادی برای تیم به وجود آمد. من در این فصل به باشگاه اعلام کردم که با تیم های ملی تمدید می شود. هنوز تمدید نکرده ایم، اما صحبت هایی شده است.

سرمربی پرسپولیس درباره لیست شروع قرمزها گفت: من مربی کم تجربه ای نیستم و 6 هفته حساس در پیش داریم و هیچ مربی عاقلی لیست ورود و خروج را نمی دهد و من هم لیستی ندادم. ” من یک سوال دارم. الان 16 تیم از لیگ برتر هستند، چرا فقط صحبت از نقل و انتقالات به پرسپولیس است. اینها مشکلات ناخوشایندی است و فکر می کنم کاری جز برهم زدن تمرکز تیم ما ندارد. در این لحظه حساس، دلیلی برای لیست ورود و خروج برای فصل آینده وجود ندارد.

او به لیست نقل و انتقالات تیمش گفت: باید به موقع درباره این مسائل صحبت کنیم. اکنون شش بازی مهم داریم. الان وقت صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست. این را قبل از نیم فصل دوم گفتم. به باشگاه گفته بودم برای پوشه ها قرارداد ملی را تمدید کنند. در مورد ورودی و خروجی ها بحثی نداشتیم. من با شما موافقم. بسیاری از مردم دوست دارند بدانند چه کسی می آید یا می رود. اکنون زمان آن نیست. 15 تیم دیگر نیز ورودی و خروجی دارند. بحث من این است که چرا این تیم ها نیستند.

وی در خصوص علاقه علیرضا بیرانوند و علی علیپور برای بازگشت به این تیم گفت: اشکالی ندارد. همچنین دیدم که برخی از این سایت ها دارای لیست ورودی و خروجی هستند. آنها از تراوشات ذهنی خود استفاده کردند و فهرستی تهیه کردند. چرا این لیست ها فقط برای پرسپولیس است؟ آیا ما یک باشگاه بزرگ دیگر نداریم؟ درست است که پرسپولیس بزرگ ترین است، اما در مورد تیم های دیگر صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت کمر امیری گفت: دو سه هفته دیگر کار می کند و دو سه هفته دیگر باید دوباره ام آر آی انجام دهد.

وی همچنین درباره مصدومیت و عمل عیسی القطر گفت: عیسی هم بعد از مصدومیت می خواست به تیم ما کمک کند. از او تشکر می کنم که با این احساس به تیم کمک کرد. او پس از مصدومیت بسیار ناراحت بود. در نهایت این اتفاق افتاد و خوشبختانه تصمیم گرفت وارد عمل شود. نظر خودش این است که در کشور دیگری کار کند. او انتظار دارد باشگاه برای مشکلات مالی عملیات به او کمک کند. از باشگاه می خواهم تمام تلاش خود را برای حل این مشکل انجام دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراضات به اشتباهات داوری گفت: واقعا همه تیم ها مشکلات زیادی داشتند. البته به جز یک تیم! آخر هفته ها هفته های تاثیرگذاری هستند که بر سرنوشت تیم ها تاثیر می گذارند. امیدوارم با انتخاب بهترین داوران بتوانند این شش هفته را بدون مشکل سوت بزنند. ما امیدواریم.

گل محمدی درباره رد اعتراض پرسپولیس به قضاوت سیدعلی در دربی گفت: من می روم. آنها این کار را نکردند. من را نیز به دلیل جدی ترین جرایم جریمه کردند. از این طرف هم آقای سیدعلی تبرئه شد.

وی در واکنش به اینکه از کدام صحنه ها در دربی انتقاد کرده است، گفت: صحنه های زیادی وجود دارد. من می خواهم یک مثال بزنم. او چندین مزیت نداد. توپ به حریف رسید و ما توپ را از فشار بیرون آوردیم و تیم دو نیم شد و توپ وقتی به داور رسید برای بازیکن ما سوت زد. یا اشتباهی که منجر به یک اشتباه سعادتمندانه در ابتدای بازی شد. تیم ما فشار آورد و در اخراج اشتباه کرد تا حریف را از زیر فشار خارج کند. سیلوا باید اخراج می شد اما کارت نگرفت. سیلوا دو بازیکن ما را شکست داد و کارتی دریافت نکرد. مشکلات زیاد بود و یکی دوتا نبود. باید بنشینیم و صحنه ها را تماشا کنیم. موارد زیادی بوده است. آنهایی که فوتبالیست هستند می دانند من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. داوران هم می دانند. برخی از مردم عادی ممکن است متوجه نشوند. کسی که یک سال در فوتبال بوده می‌فهمد داوری چطور بود.

سرمربی پرسپولیس درباره انتقاداتی که از تیمش برای تغییرات زیاد در خط دفاعی این تیم می شود، گفت: برخی از این تغییرات خیلی زیاد بود. یک مقدار به تغییرات سیستم برمی گردد. برخی از آنها مربوط به مصدومیت بازیکنان بود. من نتوانستم زوجی را که باید داشته باشیم انتخاب کنم. در هر صورت فکر می کنم در مجموع می توانستیم به ثبات بیشتری دست پیدا کنیم اما این مصدومیت ها کار ما را سخت کرد.

گل محمدی در پاسخ به اینکه گفته می شود خریدهایش در این فصل جواب نداده است، گفت: سال گذشته و قبل از شروع فصل بحث تمدید قرارداد بود. حسین کاآنی، احمد نورالهی و شهریار مغانلو بازیکنانی بودند که در هر کدام از خط های ما تاثیرگذار بودند، “در 15 روز سه بازیکن ملی پوش را از دست می دهید چه کار می کنید؟ باید یک بازیکن هم اندازه بگیرید.” ملی پوشان ما دو سال پیش به این شکل از دست داده اند.بازیکن گرفتن به اندازه تیم ملی گرون است.باید رضایتنامه پرداخت کنید.ما این مشکلات را می دانیم.زمانی بود که پول معدنی نداشتیم. آب.» می توانستیم بازیکنانی را جذب کنیم که قراردادشان فسخ شده بود و اگر احمد گوهری با نفت آبادان متوقف نمی شد، نمی توانستیم آن را جذب کنیم.

وی درباره این گفتگو با پیام لازم برای حضور در این تیم گفت: صحبت هایی شده است اما بودجه باشگاه این اجازه را به ما نمی دهد. ما هنوز مشکل داریم. مگر اینکه بحث مبادله و مبادله به باشگاه بیاید و بازیکن بگیریم. ما برای جذب بازیکن چنین مشکلاتی داریم. خدا را شکر دو سال پیش هر بازیکنی که گرفتیم تیم را برد و به فینال آسیا رفتیم. سال گذشته شرایط واقعا سخت بود و فقط بازیکنانی را گرفتیم که قراردادشان فسخ شده بود. مثلا علی نعمتی و فرشاد فرج بازیکنانی بودند که خانه هایشان را فروختند و رضایت نامه گرفتند و تیم را دوست داشتند. یا قرارداد نداشتند و ما جذب کردیم. با همه این مشکلات خدا را شکر هنوز در قهرمانی هستیم. چیزی که گفتم نمی خواهم به تیم و تیم احساس نارضایتی بدهم. ما همچنان به قهرمانی امیدواریم و تسلیم نشدیم و هنوز تسلیم نشده ایم و تا آخرین روز برای قهرمانی تیم می جنگیم. همه بازیکنان این تیم به پوشیدن لباس پرسپولیس افتخار می کنند و با جان و دل آمدند و زحمت کشیدند و تصمیمات زیادی باعث شد ما دوم شویم. وگرنه واقعا به تیمی کمک کردند تا از ما پیشی بگیرد. بدون تعارف می گویم که کمک کرد. از تصمیمات انضباطی گرفته تا داوری نیز.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا نوید موفقیت در شش بازی آینده لیگ برتر را می دهد؟ او گفت: «این خیلی درست نیست که در فوتبال قول بدهیم که قهرمان شویم. قول می دهم با تمام وجود بجنگیم. هیچ چیز در فوتبال صددرصد وجود ندارد. هیچ مربی نمی تواند بگوید قهرمان می شویم و به فینال آسیا می رویم. ما قول می دهیم برای شش هفته آینده سخت کار کنیم و مشتاقانه منتظر حمایت آنها هستیم.

گل محمدی درباره بازگشت حامد لک به تمرینات و توانایی او برای بازی مقابل پیکان گفت: خوشبختانه این مشکل برطرف شده و او چند روزی است که با ما تمرین می کند. حالش هم خوب بود. اگر آماده باشد حتما به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید