مدیر برنامه های شبکه نسیم جایگزین شد / امیر عباس اشرف جایگزین شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، طی حکمی از سوی سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، امیر عباس اشرف به عنوان سرپرست برنامه شبکه نسیم منصوب شد.

تداوم و تعمیق تلاش های خردمندانه و نوآورانه برای ارتقای برنامه ها از نظر جذابیت و تنوع، نشاط و تاثیرگذاری بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین جذب حداکثری مخاطب و استقبال بیشتر از شبکه از مهمترین نکات شناسایی شده است. مدیر شبکه نسیم.

در آن حکم از زحمات مهدی توکلی زاده در مدت تصدی مسئولیت تامین برنامه شبکه نسیم نیز تقدیر شد.

همچنین امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید برنامه شبکه نسیم با حضور سید محمدرضا خوشرو مدیر این شبکه و جمعی از مدیران شبکه نسیم برگزار شد. .

در این جلسه ضمن اهداء هدایا و لوح سپاس از خدمات و زحمات جناب آقای مهدی توکلی زاده از ایشان تجلیل شد و امیر عباس اشرف به سمت سرپرست برنامه شبکه نسیم منصوب شد.

امیرعباس اشرف دارای مدرک لیسانس برنامه سازی تلویزیونی از دانشگاه صدا و سیما و فوق لیسانس نمایش از دانشکده هنر و معماری است.

مدیریت پخش برنامه های شبکه نمایش سیما، عضویت در شورای فیلم و سریال سازمان، برنامه سازی در شبکه های تلویزیونی، مدیریت دفتر برنامه های طنز رادیو ملی ایران، مدیریت روابط عمومی شبکه نسیم، نمایش و تماشا و مدیریت گروه های آموزشی و تدریس در دانشگاه از تجربیات اجرایی و علمی وی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید