تولید خودروهای برقی با مصرف برق کم


عصر خودروهای پرمصرف و محصولات پر آلایندگی رو به افول است. هر روز شاهد باشید کشف غول های خودروسازی جهان از تمیزترین، کارآمدترین یا کم کارآمدترین خودروها ما هستیم، اما مدیران مرسدس بنز، که اکنون با آنها رقابت می کنیم تسلا و لوسید بینندگان بر رقابت در بازار تاکید دارند ماشین های برقی به جای اینکه بستگی به میزان پیمایش به کارایی و اثربخشی بستگی دارد و مرسدس بنز در پیش زمینه است.

صنعت خودروسازی جهانی بر آلایندگی کمتر تمرکز دارد. تولید خودروهای برقی، ترکیبی از گاز و برق یا تولید خودروهای هیبریدی پلاگین برای عمر طولانی باتری توصیه می شود.

در مورد خودروهای بنزینی، مصرف سوخت معیار خوبی برای سنجش کارایی و اثربخشی است، اما در مورد ماشین های برقی شاید برای درک این موضوع معیار خیلی واضحی وجود نداشت بودن.

در این خودروها به سادگی نمی توان با هر بار شارژ کامل باتری ها دامنه حرکت را در نظر گرفت، زیرا حتی یک غول آئرودینامیکی زشت هشت تنی به اندازه یک آپارتمان را می توان به باتری های گران قیمت با ظرفیت بالا مجهز کرد. به مسافت 800 کیلومتر برسید; بنابراین، آنها باید چنین باشند ماشین های برقی این را تحسین کنید با هر کیلووات ساعت برق می توانند مسافت های طولانی تری را طی کنند.

“طراحی موثر، کلید … افزایش برد خودروهای برقی E.”

شفر گفت: اول ما بهره وری را بهینه می کنیم و سپس ما می توانیم ببینیم که چند ماژول باتری در خودرو داریم و اضافه می کنیم که مشتریان باید بتوانند اندازه باتری را بر اساس نیاز خود تعیین کنند.

فرآیند از بین بردن خودروهای کثیف پرمصرف فرآیندی کند اما مستمر است که هر ماه و هر روز جدی تر می شود. تا به امروز شرکت های زیادی به جمع خودروسازان پاک پیوسته اند و با موتورهای دیزلی و بنزینی خداحافظی کرده اند.

خودروسازان از مرسدس بنز گرفته تا تسلا و خودروساز چینی نیو در حال رقابت برای تولید خودروهای رده بالاتر برای رفع نگرانی های مصرف کنندگان در مورد نبود زیرساخت شارژ گسترده برای وسایل نقلیه الکتریکی هستند.

مرسدس بنز در ژانویه از نمونه اولیه ماشین الکتریکی ویژن EQXX خودت با برد 1000 کیلومترR نیمی از حجم مدل EQS خود را با باتری معرفی کرد و قول داد تا دو تا سه سال آینده برخی از قطعات این خودرو در خودروهای تولیدی استفاده شود.

مرسدس بنز به نقل از رویترز گفت: این خودرو 100 کیلومتر پس از 11.5 ساعت رانندگی به فرانسه 8.7 کیلووات ساعت مصرف انرژی که تقریبا دو برابر کارآمدتر از مدل های فعلی مرسدس بنز بنز طولانی ترین خودروی موجود در بازار تسلا مدل S60 است.

دیدگاهتان را بنویسید