فرصتی برای تعامل مستقیم دانشجویان و شرکت ها در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی



مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از امکان تعامل مستقیم دانشجویان و شرکت ها در قالب دوره کارورزی و انعقاد تفاهم نامه در دومین رویداد سراسری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، نشست اعضای گروه های پژوهشی و زیرساختی و دبیرخانه اجرایی دومین رویداد سراسری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، روسا و رؤسا برگزار شد. کارکنان خدمات آزمایشگاهی مراکز تحقیقاتی.

در این جلسه دکتر محمدی با اشاره به سخنان رئیس دانشگاه مبنی بر برگزاری قوی این مراسم، با تاکید بر اینکه باید در رویداد ملی، گام دوم برای حل عینی مشکلات جامعه، ایده و برنامه ارائه شود، گفت: تا آنجا که ممکن است با شکوه باشد. این رویداد برجسته شد.

وی افزود: در این رویداد شرکت ها به صورت مستقیم با دانشجویان ارتباط برقرار می کنند و از ظرفیت علمی آنها در قالب کارآموزی دانشجویی و تفاهم نامه استفاده می شود.

محمدی گفت: تجهیزات تخصصی و منحصربفرد آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این رویداد ملی مورد بازدید ذینفعان قرار می گیرد و همچنین ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی و زمینه ساز اشتغال زایی و رفع مشکلات خواهد بود. مشکلات از طریق فناوری و نوآوری تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید