توییتر انتخاب نمایش پست ها را به ترتیب زمانی یا الگوریتمی ساده می کند


توییتر بخش جدید در بالای نسخه iOS برای سهولت استفاده کاربران اضافه شده است نحوه نمایش پست های تایم لاین بین دو گزینه Recent Tweets و Home که توییت ها را به صورت الگوریتمی نمایش می دهند جابجا شوید. این قابلیت هم اکنون برای کاربران iOS در دسترس است و به زودی برای نسخه های تحت وب و اندروید نیز فعال خواهد شد.

نحوه نمایش پست ها در توییتر را تغییر دهید

معمولاً وقتی کاربران می خواهند نحوه نمایش پست های خود را تغییر دهند، باید روی «» کلیک کنند.درخششروی گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. اما اکنون با ضربه زدن روی این نماد، یک تب جدید در بالای برنامه باز می شود و تغییر نحوه نمایش پست ها بسیار آسان تر می شود. علاوه بر این، با این روش نیازی به لمس مکرر آیکون روشن برنامه ندارید.

توییتر

توییتر توضیح می‌دهد که با افزودن این گزینه سعی کرده است کاربران را برای مشاهده پست‌های جدید راحت‌تر کند و نحوه نمایش توییت‌ها را تغییر دهد و همچنین با نشان دادن اینکه کدام خط زمانی را مشاهده می‌کنند، سردرگمی را کاهش دهد.

با این حال، توییتر پیش فرض آخرین توییت‌ها را به کاربران نشان نمی‌دهد و پس از باز کردن برنامه همچنان محتویات جدول زمانی شروع یا الگوریتم پیشنهادی برای آنها نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند در صورت لزوم آن را تغییر دهند.

توییتر از این ویژگی رونمایی کرده است زیرا تنظیم‌کننده‌ها بر سیستم‌های ارجاع شبکه‌های اجتماعی الگوریتمی فشار می‌آورند و در کار خود شفافیت ندارند. به عنوان مثال، اخیراً یک گروه دو حزبی از قانونگذاران ایالات متحده قانونی را تصویب کردند که بر اساس آن غول های فناوری باید نسخه ای از پلتفرم خود را ارائه دهند که از داده های کاربر برای ارائه پیشنهادات استفاده نمی کند. به این منظور، اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا پست ها را بر اساس زمان ارسال مشاهده کنند.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران iOS در دسترس است و توییتر می گوید در هفته های آینده در نسخه های اندروید و وب نیز در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید