تشکیل پرونده آذین هودرو سارینا در کرج


به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی رئیس قاضی استان البرز در حاشیه اولین جلسه دادگاه کلاهبرداری شرکت فروش خودرو آذرین خودرو سارینا که در شعبه 109 دادگاه کیفری استان کرج به ریاست برگزار شد. قاضی لوکراسبی پس از تشکیل پرونده در جلسه علنی رئیس قوه قضائیه گفت: رسیدگی به پرونده های متعدد طبق دستور رئیس قوه قضائیه به عنوان یکی از اولویت های قوه قضائیه شناسایی شده است. قوه قضائیه و امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده طولانی مدت آذین هورو سارینا آغاز شد.

وی افزود: در این پرونده که 278 شاکی و 9 متهم دارد، حدود 52 میلیارد تومان از شاکیان کشف و ضبط شد که متهمان با تاسیس شرکتی با ادعای عرضه خودرو به قیمت کارخانه و زیر بازار به مشتریان خود اقدام کردند. از مردم پول می گرفتند.

وی یادآور شد: متهمان ابتدا خودرو را به قیمت کارخانه تحویل می دادند تا با وجوهی که از خود و ثبت نام کنندگان بعدی دریافت می کردند، مردم تعدادی از افراد که جزو ثبت نام کنندگان اولیه بودند را به اشتباه بیندازند که متأسفانه فریب افراد بیشتری را خوردند. تشویق به واریز پول به امید تحویل خودرو به قیمت کارخانه شد.

این مقام مسئول با ابراز امیدواری از صدور رای پرونده تا پایان سال تصریح کرد: طبق برنامه قبل از پایان سال 1400 دادگاه پس از تشکیل جلسه برای سه شاکی با حدود 1500 شاکی رای صادر می کند.

انتهای پیام/ج




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید