پراکنده شدن چتر حامیان خیریه بر روی 1177 کودک بی سرپرست کمیته امداد ناحیه یاسوج


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری رئیس کمیته امداد ناحیه یک یاسوج در دیدار با سرهنگ حسین انوری فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد اظهار داشت: این میزان نسبت به سال گذشته 105 درصد افزایش داشته است.

حیدری افزود: میزان کمک و حمایت حامیان در سال جدید از فرزندان معنوی خود یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که بیش از یک میلیارد و 250 میلیون کمک نقدی و غیرنقدی بوده که 105 درصد افزایش داشته است. در مدت مشابه سال گذشته

وی ضمن قدردانی و تشکر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: از کلیه خیرین و نیکوکاران دعوت می کنیم تا با قبول سرپرستی حداقل یک حامی یتیم یا بستگان یتیم آنها که تحت حمایت هستند، سرانه ایتام را افزایش دهند. توسط کمیته.”

حیدری از همه خیرین و نیکوکاران دعوت کرد تا با ارائه و توصیه به یکی از حامیان کمیته امداد، از دوستان و بستگان خود بخواهند در این امر خیر مشارکت کنند و حامی جدیدی ارائه دهند تا همه برای بسیاری از یتیمان و فرهنگ حمایت یتیم یتیم شوند. و این زنجیر عمل خوب است، هیچ کس را قطع نکنیم و می توانیم با همدلی یتیمان روستا را بی نیاز کنیم و آخرین حامی شعار اول برای خود و بعد برای دیگران نباشیم که مایه رحمت و رحمت باشیم و بخشش، که یقیناً بهترین باقیمانده و درستی است و بدین ترتیب از همه مردم حمایت می کند. بیمه شدن ضعیف است.

وی گفت: در حال حاضر 703 کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته یکپارچه مددکاری ناحیه یاسوج هستند که از این تعداد 276 ایتام و مابقی فرزندان محسنین هستند.

حیدری با اشاره به اینکه در حال حاضر 648 حامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک هستند، افزود: امسال 171 حامی به حامیان کمیته امداد منطقه یک یاسوج اضافه شده است که تعدادی از آنها سرپرستی تا سقف را پذیرفته اند. 200 یتیم.»
وی یادآور شد: امسال بحمدالله 105 درصد رشد هم از نظر اسپانسر و هم درآمد داریم. از ابتدای سال جاری تاکنون با ارتباط و تلاش استان اکرام ویتنام و برنامه ریزی انجام شده توسط 1177 نفر، کودکان بی سرپرست ناحیه یک از نعمت حمایت برخوردار شده اند.

سرپرست منطقه یک یاسوج از حمایت 10 نفر از کودکان بی سرپرست خبر داد. در نظر داریم با افزایش حامیان هر یتیم سقف ودیعه را به یک میلیون تن برای هر یتیم افزایش دهیم و این تنها با عزم مشترک خیرین و خیرین امکان پذیر است.

حیدری گفت: 4 هزار و 950 خانوار با 12 هزار نفر جمعیت تحت حمایت کمیته پشتیبانی شهرستان یک یاسوج قرار گرفتند و ماهیانه 2 میلیارد و 700 میلیون تن معیشت پرداخت کردند.

رئیس کمیته امداد ناحیه یاسوج گفت: داوطلبان نیکوکار می توانند برای نگهداری از ایتام و فرزندانشان به سایت اکرام و محسنین به نشانی ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

حیدری افزود: با شماره گیری * 0777 * 8877 * با تلفن همراه و شماره کارت 6037997950035106 به شماره شناسه 790045649 یکی از راه های دیگر کمک به ایتام و فرزندان محسنین با حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.

سرهنگ حسین انوری فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد با تقدیر و تشکر از خدمات کمیته امداد گفت: من از کمیته امداد جدا نیستم و فرزند کمیته امداد حتی در دوران سربازی در این نهاد خدمت کرده است و خود را مددکار می دانم.

اناری در بیانیه ای با بیان اینکه در تلاش هستم تا خیرخواه باشم، افزود: ضمن اینکه تمام تلاش خود را برای کمک به ایتام با مبلغ ثابت ماهانه انجام می دهم، با همکارانم نیز برای حمایت و کمک هر چه بیشتر ایتام مشورت می کنم.

سرهنگ انوری یادآور شد: در تلاش هستیم تا به تمامی مناطق از جمله لوداب، چیتاب و شهرستان بویراحمد کمک کنیم تا انشاالله موفقیت این کار خوب تضمین شود.

مسئول کمیته امداد ناحیه یاسوج در پایان با اهدای لوح از فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد تقدیر کرد.

انتهای پیام/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید