مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) تمدید شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هوشمند گفت: مهلت اولیه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بین المللی رسانه امام رضا (ع) 15 فروردین ماه سال 1401 تعیین شد که به دلیل درخواست های متعدد جشنواره یک ماه تمدید شد. شد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با اشاره به فعالیت های رسانه ای متعددی که در ماه مبارک رمضان در اطراف حرم منور رضوی و سیره امام رضا(ع) انجام می شود، افزود: بر همین اساس ماه مبارک رمضان «و تا 15 اردیبهشت آثار خود را به جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) ارسال کنند.ع) شانس خواهند داشت.

وی گفت: دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع)ع) در هشت بخش «رسانه های صوتی»، «رسانه های تصویری»، «مطبوعات»، «خبرگزاری ها»، «رسانه های مجازی»، «عکاسی و گرافیک»، «پایان نامه ها و پایان نامه های دانشجویی» و «بین المللی» برگزار می شود.

هوشمند با اشاره به اینکه سیره رضوی، عبادت رضوی، وقف رضوی و خدمت رضوی از محورهای موضوعی آثار پذیرفته شده در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) است، افزود: خادم امام رضا(ع) نیز یکی از موضوعاتی است که در این جشنواره پذیرفته می شود. دوره جشنواره

دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع)ع) تاکید: بر اساس پیش بینی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، این رویداد علاوه بر فعالان حرفه ای رسانه ای، برای عموم علاقمندان به تولید و انتشار محتوا در محورهای موضوعی مرتبط با جشنواره آزاد است. .

دیدگاهتان را بنویسید