امروز آخرین مهلت ثبت نام دوره / آزمون کارشناسی ارشد خرداد می باشد



ظرفیت آزمون ورودی دوره های تحصیلات تکمیلی تخصصی (بورسیه) بالغ بر 550 نفر می باشد و داوطلبان تا پایان امروز یکشنبه 29 اسفندماه ساعت 14 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنامرحله کتبی آزمون ورودی مقاطع تحصیلات تکمیلی تخصصی (بورسیه) در سال 1401 طبق مصوبات شورای پزشکی و تخصصی آموزشی به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد الکترونیکی توسط دانشگاه های متقاضی برنامه آموزشی بورسیه برگزار می شود. در روز پنجشنبه 3 ژوئن.

مرحله شفاهی (به صورت فردی یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه های ساختاریافته یا سایر ارزیابی های جدید و روش های خاص مرتبط با رشته شما) در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 16، 17 و 18 خرداد 1401 برگزار می شود.

متقاضیان واجد شرایط می توانند تا پایان امروز یکشنبه 29 اسفندماه 92 با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط عمومی و تخصصی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir مراجعه کنند. با توجه به رشته تخصصی، پیش نیازها و با توجه به وضعیت شرکت در آزمون (مدرس، آزاد) تنها یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و ثبت نام کنید.

بر اساس مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، این دوره حاکی از اسامی شرکت کنندگان واجد شرایط در آزمون ورودی دوره های تحصیلات تکمیلی تخصصی (بورسیه) است که در سی و نهمین دوره کنکور نیز شرکت کرده اند. دستیار فوق تخصصی از لیست شرکت کنندگان هستند. آزمون بورسیه حذف خواهد شد.

ثبت نام بیش از یک بار مجاز نمی باشد و نام داوطلب را از لیست داوطلبان آزمون حذف می کند. پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ وجه مجاز نمی باشد. فقط مدارک ثبت نامی که در مهلت ثبت نام و از طریق وب سایت مربوطه ارسال شوند، رسیدگی می شود.

هزینه ثبت نام 3 میلیون ریال (300 هزار تومان) و مبلغ 8500 ریال (850 تومان) برای خدمات پیامکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir قابل پرداخت است. تمامی اسناد باید با فرمت jpg و اندازه 100-300 کیلوبایت اسکن شوند.

بر اساس مصوبات هشتاد و هفتمین جلسه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، شرکت کنندگان در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد تخصصی در مرحله آزمون کتبی موظف به ورود به مرحله پذیرش و شرکت در مرحله آزمون شفاهی (شامل مصاحبه های ساختاریافته، OSCE، PMP و …) حداقل 60 درصد نمره کل مرحله کتبی امتحانات مذکور.

کلیه شرکت کنندگان اعم از افرادی که از روش پذیرش دانش آموزان بومی با اولویت مناطق محروم استفاده می کنند و همچنین سایر داوطلبانی که حداقل 60 درصد از نتیجه آزمون مربوطه را در مرحله آزمون کتبی با موفقیت کسب کرده اند می توانند در آزمون مرحله شفاهی شرکت کنند.

حداقل برای همه متقاضیان از جمله شرکت کنندگان با سهمیه های مختلف در نظر گرفته شده است. پذیرش از بین افراد واجد شرایط شرکت کننده در آزمون شفاهی و به تعداد مساوی، بالاترین امتیاز کلی با رعایت کلیه قوانین آزمون و محتوای دستورالعمل انجام خواهد شد.

پذیرش نهایی داوطلبان برای آموزش در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی از بالاترین نمره کلی داوطلبان آزمون (بر اساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون اسکی) و در صورت حداقل 60 درصد نمره کل از آزمون مطابق با سایر مقررات قابل اجرا به دست می آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید