تمدید بخش کاری سیزدهمین جشنواره ملی دانشجویی Ся “سایه” – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و روابط رسانه ها در جشنواره ملی سایه، با توجه به درخواست دانشجویان و استقبال جشنواره از ایده ها و طرح های دانشجویی از سراسر کشور، آخرین مهلت ارسال طرح ها به کارگاه سیزدهمین جشنواره ملی دانش آموزی فیلم کوتاه «سایه» تا ۲۲ بهمن 1400 پیشرفته.

سیزدهمین دوره جشنواره دانشجو فیلم کوتاه «سایه» انجمن علمی سینما و مرکز فیلم با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و معاونت سینمایی دانشکده هنر دانشگاه سوره با رویکرد توجه به سینمای دانشجویی مستقل و کشف استعدادهای دانشجویی کارگردانان و ارائه آثار دانشجویی در فیلم کوتاه. 1400 تا اردیبهشت 1401 با دبیری محمدحسین یاوری برگزار می شود.

همچنین سیزدهمین جشنواره دانشجو فیلم کوتاه «سایه» در بخش مسابقه با موضوع «رایگان» و در دسته‌های هنری، مستند و تجربی، پذیرای فیلم‌هایی با محوریت «خانواده»، «اخلاق»، «امید و تاج» و «کنشگری اجتماعی» است. یک جایزه ویژه شورای ساماندهی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی “سایه” به سایت sayehfest.ir مراجعه و فرم ثبت نام در جشنواره را با دقت تکمیل و تمامی عناصر لازم را تکمیل نمایید.

سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی «سایه» از اسفندماه 1400 تا اردیبهشت 1401 با دبیری محمدحسین یاوری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید